Milliyetçi Hareket Partisi’nden girdiği 31 Mart yerel seçim yarışında ipi göğüsleyen Gölyaka Belediye Başkanı Muzaffer Coşkun, bugüne kadar yaptığı başarılı çalışmalarla ilçe sakinlerinin gönlünde taht kurdu. Tecrübeli Başkan Coşkun, ilçede hayata geçirmek istediği proje ve çalışmaları, Öncü TV Haber Müdürü Canan Üstüner’in hazırlayıp sunduğu Gündem Özel Programında anlattı. Özellikle geçtiğimiz dönemde başlayan çalışmaları takip ettiğini söyleyen Coşkun, turizm konusunda da önemli çalışmalar yapmak istediğini kaydetti. Coşkun, projelerinin arasında ise ilçedeki kadınlara istihdam sağlamak amacıyla kooperatifleşme olduğunu söyleyerek, “Kadınlar için kooperatif çalışma alanı oluşturmak istiyoruz” dedi.

Öncü TV Haber Müdürü Canan Üstüner’in hazırlayıp sunduğu Gündem Özel Programı, siyasilerin ve belediye başkanlarının nabzını tutmaya devam ediyor. Öncü TV ekranları ve 100.2 Radyo Öncü ortak yayını ile geniş kitlelere ulaşan Gündem Özel programına konuk olan Gölyaka Belediye Başkanı Muzaffer Coşkun, ilçeyi kalkındırmak adına bir çok çalışma yapmak istediğini söyledi.

Whatsapp Image 2024 08 17 At 12.06.39-1

“Türkiye’de böyle bir yer bulamazsınız”

Gölyaka ilçesinin doğal güzellikleri ile gözde mekanlarından bir tanesi olan ve hafta sonları doğa tutkunlarının akınına uğrayan Kültürpark’ı “Türkiye’de böyle bir yer bulamazsınız” diyerek tanımlayan Başkan Coşkun, ilçeye bir otel ve termal havuz kazandırmak istediklerini anlattı. Gölyaka’nın doğal güzellikleri ve şelaleleri ile birlikte cennetten bir köşe olduğunun altını çizen Cokun,  “Kültürparkımız, yaklaşık 100 yıllık ağaçların bulunduğu bir ortam. Bana göre Türkiye’de böyle bir yer bulamazsınız. Kendilerine teşekkür ediyorum. Buraya gelenlerin çoğu Düzce’den geliyor. Sosyal tesisimizde sabahları kahvaltımız, öğle ve akşam yemeklerimiz var. Güzel gün geçirebilecek bir yer. Düğün salonumuz da var. Sadece kültürpark olarak düşünmek doğru değil; Gölümüz var, şelalelerimiz var, yaylalarımız var. Yakında inşallah termal havuz ya da oteli yapacağız” diye konuştu.

“Belediye binasını Gençlik Merkezi yapmak istiyorum”

İlçede temeli geçtiğimiz dönemde atılan Gençlik Merkezi’nin inşaat çalışmalarının devam ettiğini söyleyen Coşkun,  ilçedeki sosyal donatılar ile ilgili de çalışmalarının devam ettiğini ifade ederek, 03.57 “Çocuklar ısrarla oyun parkları istiyorlar. Sağ olsun Yakup Başkan birkaç yere yaptı. Aynı şekilde semt sahalarını, spor toto aracılığıyla yapacağız bunu. Yaklaşık 4-5 tane yapacağız. Gençlik merkezinin temeli atılmıştı. Hala devam ediyoruz çalışmalara. Yeri iyi değil, ama geri dönüşü yok. Uygun olursa belediye binasını oraya taşımak istiyorum. Şimdiki belediyeyi gençlik merkezi yapmak istiyorum. Kadınlar için kooperatif çalışma alanı oluşturmak istiyoruz. Kütüphaneyi, belediye binasına almak istiyorum. Hastanenin tamamen faaliyete geçmesini istiyorum” şeklinde konuştu.

“İlçemizde toplu ulaşım sorunlu”

KAZI ÇALIŞMALARI HAFTA SONLARI DA DEVAM EDİYOR KAZI ÇALIŞMALARI HAFTA SONLARI DA DEVAM EDİYOR

İlçenin en büyük sıkıntısının toplu ulaşım olduğunu belirten Coşkun, 06.25 “İlçemiz toplu ulaşım sorunlu. Mahalleler çok geniş. 6-7 kilometrelik yerlere otobüs göndermek zorundayız. 10 yıllığına kiraya verilmişti hatlar ve ocakta bitiyor. Büyük otobüslerin alınmasını isteyeceğiz. Güzergahı değiştireceğiz. Araçlar aşağı gitmediği için, öğrenciler için o güzergahlardan devam edecek. Belirli saatlerde 2. Otobüs çıkarılmasını isteyeceğiz. Fiyatlar için de bir düzenleme yapılmasını istiyoruz. Taksiye de bir düzenleme getirilmesi gerekli” ifadelerine yer verdi.

“Belediyecilik öncelikli işimiz olacak”

Coşkun son olarak, 09.48 “31 Mart’ta bizi tercih ettikleri için kendilerine teşekkür ediyorum. Hayallerimiz gerçekleştirip sözümüzü tutmak istiyoruz. Belediyecilik öncelikli işimiz olacak. Sizi yolda giderken köpek kovalamasın. Barınak da yaptık. Bizi izlemeye devam edin” açıklamalarında bulundu.